Skip to content Skip to main navigation

Business

The voice of business in Canberra

Apology

By Michelle Blyton 21 September 2006 2

Today IBN News posted an apology to the Capital Radio Network.
On Tuesday, 19 September 2006, IBN News published a story that said Grant Broadcasters had assumed 51% of the shares in Capital Radio Network.

This is incorrect.

Grant Broadcasters owns 50%: Kevin Blyton owns the other 50% through his company Creekside Investments, which owns 49% and 1% of Capital Radio shares respectively.

Furthermore, Steve Swadling is not and has never been a director of the company, and Kevin Blyton’s correct title is managing director.

IBN News apologises to the Capital Radio Network for the error.

What’s Your opinion?


Please login to post your comments, or connect with
2 Responses to
Apology
Filter
Showing only Website comments
Order
Newest to Oldest
Oldest to Newst
el 9:39 pm 21 Sep 06

Well, you missed an equally (un)interesting slanging match from a couple of blow-ins earlier today that was (thankfully) pulled.

Vic Bitterman 9:20 pm 21 Sep 06

Wow, this is really an, um, interesting topic?

Related Articles

CBR Tweets

Sign up to our newsletter

Top
Copyright © 2018 Riot ACT Holdings Pty Ltd. All rights reserved.
the-riotact.com | aboutregional.com.au | b2bmagazine.com.au | thisiscanberra.com

Search across the site